İş Dünyasına Hazırlık Mini MBA
İş Dünyasına Hazırlık Mini MBA
13 Mart - 29 Mayıs 2020
14:00 - 17:00

İş hayatına geçiş yapmaya hazırlanırken ihtiyacınız olan bilgi ve yetkinlerin kazandırılması amacıyla hazırlanan İş Dünyasına Hazırlık Mini MBA Programımızla geleceğinize yön verin.

Kariyerinize doğru şekilde başlayacak ve iş dünyası beklentilerini tam karşılayabileceğiniz tüm yetkinlikleri bu programla kazanacaksınız.

Mini MBA programımız ücretsiz olup üniversite dördüncü sınıf öğrencileri için tasarlanmıştır.

Programımız her hafta cuma günleri 14:00 - 17:00 saatleri arasında yürütülecek olup, 13 Mart - 29 Mayıs 2020 tarihleri arasında gerçekleşecektir.

Programa katılabilmeniz için kayıt olduktan sonra öğrenci belgenizi ilgili mail adreslerine göndermeniz gerekmektedir.

Kariyerinize doğru şekilde başlamak ve bilgi ve deneyim kazanmanızı sağlayacak programımız Piyasalar ve Ekonomik Görünüm, Kurumsallaşma, Etkili Özgeçmiş Hazırlama ve Mülakat Teknikleri, Yaratıcı Düşünme Teknikleri ve İnovasyon, Networking - Sosyal İlişki Ağı, İş Hayatında Yazışma Teknikleri, Yeni Başlayanlar İçin İş Hukuku gibi konuları içermektedir.

Kayıt için: İSO Üyesi Değilim - Unvan kısmına üniversite adı yazılarak kayıt oluşturabilirsiniz.

Odakule, Beyoğlu, İstanbul

Eğitmenler

Esra Üçok

I. Etkili Özgeçmiş Hazırlama ve Mülakat Teknikleri

Esra Üçok

1980 yılında İstanbul’da doğan ÜÇOK, lisans eğitimini Boğaziçi Üniversitesi Psikoloji bölümünde onur derecesi ile tamamlamış, sonrasında yine Boğaziçi Üniversitesi’nden Bilişsel Psikoloji alanında uzmanlık derecesini almıştır. Farkındalık ve Performans ilişkisini incelediği yüksek lisans tezinde Prof. Dr. Ali Tekcan ve ABD North Carolina Üniversitesi’nden Prof. John Nietfeld ile çalışmıştır.

Şu an Marmara Üniversitesi Kişilerarası İletişim bölümünde doktora programına devam etmektedir. Tezinde iş hayatında toksik iletişimin kişisel motivasyon ve örgütsel bağlılığa etkisini incelemektedir. 15 yıllık insan kaynakları kariyeri boyunca Japan Tobacco International, Citibank, Johnson & Johnson, 3M, Kimberly-Clark gibi ağırlıklı çokuluslu şirketlerde İK yöneticiliği yapmış; bu firmaların işe alım, eğitim gelişim ve performans yönetimi süreçlerinde aktif rol almıştır.

Kariyerinin son 5 yılında psikoloji bilimi temeline dayalı pek çok kişisel gelişim eğitimi vermiştir. Eğitim verdiği kurumlar arasında Arçelik, Arçelik LG, BSH Türkiye, QNB Finansbank, Şekerbank, İSMEK gibi kurumlar yer almaktadır. Aralarında Boğaziçi, Sabancı, Koç, Galatasaray, İstanbul üniversitelerinin yer aldığı pek çok üniversitede de öğrencilere kariyer planlama konusunda seminer vermiştir. Profesyonel Koçluk ve Yönetici Koçluk eğitimini ICF akredite koçluk okullarından biri olan Sola Unitas’tan almıştır. Ayrıca bir Enerji Psikolojisi Tekniği olan EFT / Emotional Freedom Techniques (Duygusal Özgürleşme Teknikleri) eğitimini tamamlamış ve uygulayıcısı olmuştur. Devam eden doktora sürecinin yanısıra kurumsal eğitmenlik, koçluk ve kariyer danışmanlığı yapmaktadır.

Yelda Ökten

II. Yeni Başlayanlar İçin İş Hukuku

Yelda Ökten

Çalışma ve Endüstri İlişkileri Uzmanı, Yönetim Danışmanı ve Eğitmen

Yelda Ökten 1981 yılında Ankara’ da doğdu. Evli ve 2 çocuk annesidir. House Of Human Okulu mezunu ICF akrediteli profesyonel koçtur. 2002 yılında Gazi Üniversitesi İşletme bölümünden mezun olduktan sonra ağırlıklı bakım onarım, Üretim, Mühendislik, bilgi teknolojileri ve enerji sektörlerinde işe alım, eğitim, performans yönetimi, yetenek yönetimi, olumlu şirket kültürü geliştirme, organizasyonel gelişim, toplu iş sözleşmeleri ve sendikal ilişkiler, ücret ve yan haklar yönetimi kurum içi iletişim ve değişim yönetimi konularında yurt içinde ve yurt dışında önemli tecrübeler edindi. Şirketlerin hedeflerine ulaşmalarında süreç yönetiminde kurumsal koçluk, takım ve yönetici koçluğu yaptı. Ağırlıklı Üretim ve bilişim endüstrisi olmak üzere enerji, turizm, bilgi teknolojileri ve telekomünikasyon endüstrilerinde büyük ölçekli ve global kurumlarda yurt içi ve yurt dışında orta ve ÜST Düzey yönetici olarak görev aldı. Şu anda çalışma sosyal güvenlik mevzuatına ilişkin konular gibi mesleki eğitimler ve beraberinde olumlu kurum geliştirme, kariyer planlama, farkındalık, yönetici koçluğu ve İş yaşantısından profesyonellerle kariyerinde değişiklik yapmayan isteyen ve bu yolda karsılarına çıkan handikapları uzman desteği alarak tek tek aşmak isteyen, hedefleri olan bu hedeflere ulaşmanın daha kısa yollarını arayan, yetişkinlere koçluk yapmaktadır. Son olarak 1 yıl boyunca Birleşmiş Milletler Türkiye`de İnsan Kaynakları Danışmanlığı yapmıştır ve kariyerine yönetim danışmanı olarak devam etmektedir.

Ergi Şener

III. Dijitalleşme - Teknoloji Trendleri

Ergi Şener

Teknoloji Girişimcisi & Teknoloji ve İnovasyon Danışmanı

Türkiye'de teknoloji alanında takip edilmesi gereken 20 kişiden biri olarak gösterilen Ergi Şener, 2005 yılında Sabancı Üniversitesi Mikro Elektronik Mühendisliği'nden mezun oldu. Yine aynı üniversitede Telekomünikasyon ve Yönetim alanında Sanayi Liderleri Programı çift yüksek lisans derecesini tamamlayan Ergi Şener halen İşletme alanında doktora eğitimine devam etmektedir. Kariyerine 2007 yılında, Sabancı Üniversitesi'nin Yatırım Fonu, Inovent destekli New Tone Technology Solutions kurucu ve yönetici ortağı olarak başlayan Ergi Şener, sonrasında 2009-2013 yılları arasında sırasıyla Garanti Ödeme Sistemleri’nde CRM uzmanı, Turkcell'de Yeni Teknolojiler Bölümü'nde Kıdemli Ürün Yöneticisi olarak çalışmıştır. 2013 yılında MasterCard bünyesinde Güney Doğu Avrupa İş Geliştirme ve İnovasyon Yöneticisi olarak çalışmalarını sürdürmüştür. 2014 yılında Metamorfoz adlı Fintech Start-Up'ına kurucu ortak olarak katılan Ergi Şener, halen IoT, Big Data, AI gibi teknolojileri odaklı girişimlerini sürdürmektedir. Ergi Şener, kariyeri boyunca geliştirdiği ve yönettiği ürün ve servisler ile "Retail Innovation Award", "Global Telecoms Business Innovation Award", "MasterCard Europe President's Award for Innovation" ve "Payment System of the Year Award" gibi farklı ödüllere layık görülmüştür. 3 yılı aşkın, Dipnot.tv teknoloji editörlüğünü de yürüten Ergi Şener, aynı zamanda Sabancı Üniversitesi MBA Programı Danışma Kurulu Üyesi, Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi, Türkiye Bankalar Birliği, Türk Telekom Akademi Eğitmeni; WeMore Strategic Disrupters teknoloji danışmanı ve Hollanda merkezli bir kuluçka merkezi olan IdeaField BV'nin yönetim kurulu üyesi görevlerini sürdürmektedir.

Yekta Özözer

IV. Yaratıcı Düşünme Teknikleri ve İnovasyon

Yekta Özözer

Sürekli Eğitim Danışmanlık

1965 İzmir doğumludur. 1982 yılı ÖSS sınavında ilk 50 öğrenci arasına girerek Boğaziçi Üniversitesi Elektrik ve Elektronik Mühendisliği Bölümü’ne girmiş, bu bölümden mezun olmuştur (BSc). British Council Bursu ile okuduğu Strathclyde Business School’dan (Glasgow) lisansüstü derecesini (MSC in Finance) almıştır.

Pratiğe dayalı uzun süreli iş tecrübesi nedeniyle kurumların birçok fonksiyonu, yöneticiliği alanlarında derin bilgiye ve bütüncül bir bakış açısına sahiptir. Profesyonel iş yaşamında en az 10-15 yıl deneyimlediği, pratiğe aktardığı bilgilerin teorik ve pratik bilgilerini aktarır.

Özgelecek Hedefi: 2 ana hedefi vardır ve yaptığı tüm çalışmalar bu hedeflere yöneliktir:

1.Türk insanımızın daha yaratıcı, yenilikçi düşünmesine, problemleri daha etkin çözmesine, ayrıca kişisel/toplumsal gelişimine somut katkılarda bulunmak.

2.Değişik disiplin ve bilim dallarındaki bilgileri farklı perspektiflerle bir araya getirerek evrenin sistemini ve yaşamın anlamını bütüncül bir şekilde daha iyi kavrayabilmek.

25 yılı aşan çalışma yaşamının çoğunda yaratıcı düşünme ve problem çözme konusunda firmalarda iç/dış eğitimcilik ve/veya danışmanlık yaparak deneyim kazanmıştır. Behçet’in Kübü, Shakira, Matriks gibi özgün bazı yöntemleri geliştirmiştir. Firmalara Yaratıcı Düşünme, Problem Çözme, İnovasyon, Çatışma Yönetimi, Motivasyon ve Yöneticilik konularında eğitimler, seminerler vermekte, koçluk, danışmanlık yapmaktadır.

Prof. Dr. Oktay Taş

V. Finansçı Olmayanlar için Finans

Prof. Dr. Oktay Taş

İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Fakültesi

2001 Yılında Berlin Teknik Üniversitesinden Finans Alanında Doktora derecesi almıştır. Halen İTÜ İşletme Fakültesi İşletme Mühendisliği Bölümü Finans Anabilim Dalı Başkanlığı ve İTÜ Executive MBA Program Koordinatörlüğü görevlerini yürütmektedir.

Akademisyenliğinin yanı sıra Bankacılık ve reel sektöre yönelik eğitim, yeniden yapılandırma, sistem kurulumu, danışmanlık, denetim kurulu üyelikleri, yönetim kurulu üyelikleri, yönetim kurulu danışmanlıkları gibi çalışmalarda bulunmuştur.

Nevzat Şakım

VI. Örgütsel Davranış

IX. Zaman Yönetimi

Nevzat Şakım

1985 İTÜ Makine Mühendisi eğitiminden sonra, Aachen TH Almanya’da (1985-1988) akademik çalışmalar yapmıştır. KAIZEN Institute Almanya‘da İnsan Kaynakları, Organizasyonel Gelişim ve Endüstriyel İlişkiler programını tamamlamıştır. Siemens, Organik Kimya, Günsan, Taşar Grup şirketleri ve Netlog Grup şirketlerinde, İnsan Kaynakları ve Organizasyonel Gelişim, Kalite Yönetimi, Kurumsal Kimlik ve Kurumsallaşma konularında Üst Düzey Yönetici görevlerini üstlenmiştir. İnsan Kaynakları, Değişim Yönetimi, Kurumsal Kimlik ve Kurumsallaşma, Hedeflerle Yönetim, Stratejik Yönetim, Personel Seçme ve Yerleştirme, Mülakat Teknikleri, Ücret Yönetimi, İletişim Becerileri ve Çatışma Yönetimi, Eğiticinin Eğitimi, Kalite Yönetimi ( ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22001, ISO 27001, ISO 50001) Süreç Yönetimi ve Yeniden Yapılanma, Aile Anayasası Kurma ve Yönetme, Operasyonel Risk Yönetimi, Kurumsal Check Up Uygulama, Yetkilendirilmiş Yükümlü Statüsü konularında Eğitmenlik ve Danışmanlık yapmaktadır.

Selçuk Tuzcuoğlu İstanbul Erkek Lisesi’ni bitirdikten sonra, lisans eğitimini İTÜ İşletme Fakültesi İşletme Mühendisliği Bölümünde tamamlanmıştır. Yüksek lisans eğitimlerinden ilkini İTÜ İşletme Fakültesi’nde İşletmecilik alanında, ikincisini de İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Turizm Yöneticiliği Bölümü’nde almıştır. 2000 yılında İTÜ İşletme Fakültesi’ndeki eğitimini tamamlayan Tuzcuoğlu, Doktor ünvanını kullanmaya hak kazanmıştır.

20 yıl kadar turizm sektöründe değişik işletmelerde ve görevlerde çalışan Selçuk Tuzcuoğlu, 2007 yılında Bahçeşehir Üniversitesi’nin eğitim kadrosunda görev yapmaya başlamıştır. Pazarlama, Marka Yönetimi, Dijital Pazarlama ve Inovasyon Yönetimi konularında dersler veren Tuzcuoğlu başta Türk Telekom, Turkcell, Akbank, TEB, Alarko, Acıbadem Grubu, Anadolujet, Digiturk, Orhan Holding başta olmak üzere Türkiye’nin önde gelen şirketlerinde ve KOSGEB’ de eğitimler vermiş ve danışmanlık görevleri üstlenmiştir.

Dr. Büşra Müceldili

VII. İş Hayatında Yazışma Teknikleri

Dr. Büşra Müceldili

Yıldız Teknik Üniversitesi İşletme Bölümü Davranış Ana Bilim Dalı

2015 yılında Gebze Teknik Üniversitesi’nde doktorasını ‘Çalışanların Şükran Duyguları’ başlıklı tez çalışmasıyla bitirmiş olan Büşra Müceldili, 2001 yılında Atatürk Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme Bölümü’nden mezun olmuştur. 2011-2018 yılları arasında Gebze Teknik Üniversitesi’nde Araştırma Görevlisi olarak görev yapmıştır. 2015-2016 yılları arasında Bahçeşehir Üniversitesi’nde doktora sonrası araştırmalarını çalışan duyguları üzerinde sürdürmüştür. 2018 yılında Gebze Teknik Üniversitesi’nde doktor öğretim üyesi olarak görev yapmış, 2020 yılı itibariyle Yıldız Teknik Üniversitesi İşletme Bölümü Davranış Ana Bilim Dalı’nda doktor öğretim üyesi olarak görevini sürdürmektedir. Lisans ve lisans üstü seviyelerinde ‘Örgütsel Davranış’, ‘İnsan Kaynakları Yönetimi’ ve ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk’ alanlarında dersler vermektedir. Pozitif örgütsel psikoloji ve çalışan duygularının yönetilmesi ile ilgili yaptığı akademik çalışmalar devam etmektedir.

VIII. Networking - Sosyal İlişki Ağı

Hayat AYAR ŞENTÜRK

Dr.Öğr.Üyesi, Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fak., İşletme Bölümü

2011 yılında araştırma görevlisi olarak başladığı Gebze Teknik Üniversitesi’nde 2016 yılında doktora eğitimini tamamlamıştır. Doktora sonrası çalışmalarını sürdürmek üzere bir yıl Yıldız Teknik Üniversitesi’nde post doktora yapmıştır. Halihazırda, Yıldız Teknik Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü Üretim Yönetimi ve Pazarlama anabilim dalında Dr. Öğr. Üyesi olarak görev yapmaktadır. Stratejik pazarlama, marka yönetimi, tüketici davranışları konularında uluslararası bilimsel çalışmaları olup, özel sektörde çeşitli firma ve kuruluşlara uzmanlık alanı ile ilgili seminerler vermekte ve projeler gerçekleştirmektedir.

X. Kurumsallaşma

Dr. Fatih Anıl

XI. Piyasalar ve Ekonomik Görünüm

Dr. Fatih Anıl

Perakende Stratejisti, Yönetim Danışmanı

Dr. Anıl, İTÜ’de İşletme Yüksek Lisansını, Amsterdam Üniversitesi’nde Ekonomi Yüksek Lisansını ve Marmara Üniversitesi’nde Üretim Yönetimi ve Pazarlama alanında Doktorasını tamamladı. Çalışma hayatına İktisadi Kalkınma Vakfı’nda Ekonomist – AB Uzmanı olarak başlayan Dr. Anıl daha sonra Beymen’de Finansman ve Ticaret Müdürü olarak görev aldı. Sonrasında Orjin Holding firmalarından Elements Tekstil’in Genel Müdürlüğünü yürüttü. Ardından C5 Mobile firmasında COO görevini yerine getirdi. 2008-2011 yıllarında Orka Holding Damat Tween ADV – D’S Damat) Genel Müdürlüğünü yapmış olan Dr. Anıl, halen icra kurulu üyesi olarak devam ettiği görevinin yanı sıra, Barem Research, Sportive - Toksöz AŞ gibi firmalarda icra kurulu, yönetim kurulu üyesi veya yönetim danışmanı olarak görev almıştır. Dr. Fatih ANIL Mart 2018 yılı itibari ile Anadolu Sigorta Yönetim Kurulu Üyesi (Bağımsız) olarak görev yapmaktadır.

Dr. Fatih ANIL sektördeki işlerinin yanı sıra Nişantaşı Üniversitesi' nde öğretim üyesi olarak yönetim konularında ve Bahçeşehir Üniversitesi’nde MBA sınıflarında Perakende Yönetimi ve Stratejik Pazarlama konularında ders vermektedir.

Prof. Dr. Halit Keskin

XII. Stratejik Yönetim ve Planlama

Prof. Dr. Halit Keskin

Yıldız Teknik Üniversitesi İktisadi ve İdari Birimler Fakültesi

Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü Öğretim üyesidir. Prof. Dr. Keskin’ in uzmanlık alanı Yönetim ve Organizasyondur. Örgüt Teorisi, Kompleks adaptif sistemler, adaptif yönetim sistemleri, örgütlerde dayanıklılık kapasitesi, örgütlerde duygu yönetimi ve duygusal hafıza, Örgütlerde duygusal yetenekler, Kollektif empati, Teknoloji ve Yenilik yönetimi, teknolojik öğrenme, Ürün geliştirme takımları, Bilgi yönetimi, öğrenen örgütler konularında önemli bilimsel araştırmaları bulunmaktadır. Prof. Dr. Keskin, örgütlerde adaptasyon yeteneği ve örgütlerin duygusal yetenekleri, teknolojik yenilik yetenekleri, teknolojik öğrenme konularında Tübitak projeleri kapsamında çalışmalar yapmıştır. Social Science Citation Index (SSCI) kapsamında yer alan en prestijli “teknoloji ve inovasyon” dergilerinde çok sayıda önemli yayınlar yapmıştır. Uluslararası literatüre Kurumsal duygusal yetenekler, kurumsal duygusal hafıza, teknolojik anlamlandırma yeteneği, örgütlerde dayanıklılık kapasitesi, kollektif empati, örgütsel bilgelik vb. bir çok çalışmasıyla direkt olarak katkı sunmuştur. 2016 yılında Uluslararası prestiji oldukça yüksek olan Journal of Product Innovation Management dergisi tarafından bu dergide 1984-2013 arasında yayımlanan 1008 makale içinden yaptığı çalışmalar dolaysıyla “yenilik yönetimi ve örgütsel öğrenme” alanının ana akım araştırmacısı seçilmiştir. Prof. Dr. Keskin’ in bilimsel çalışmalarına birçok uluslararası ödül verilmiştir. Bunlar arasında; en iyi makale ödülü, en iyi yazar ödülü, en fazla tavsiye edilen makale ödülü, mansiyon ödülü ve en fazla kaynak gösterilen makale ödülü bulunmaktadır. Prof. Dr. Keskin, 2012 yılından itibaren Türkiye Bilimler Akademisi (TÜBA) üyesi, 2015 yılından itibaren de TÜBA GEBİP Sosyal Bilimler Komite Üyesi ve 2017 yılında da TÜBA Bilim ve Eğitim Politikaları Çalışma Grubu üyesi seçilmiştir. Prof. Dr. Keskin kariyer hayatında Dekanlık, Rektör Yardımcılığı ve Üniversiteler Arası Kurul Üyeliği gibi üst düzey görevlerde bulunmuştur. Prof. Dr. Keskin halen Yıldız Teknik Üniversitesi Stratejik Yönetimden sorumlu Rektör Başdanışmanlığı, Stratejik Planlama Komisyonu Başkanlığı, Sosyal İnovasyon Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü görevlerini yürütmektedir. Prof. Dr. Keskin, Üniversite Kalite Komisyonu üyesi ve aynı zamanda Teknoloji Transfer Ofisi Proje Yürütücülüğü görevlerini de yürütmektedir.

Program
13 Mar

13 Mart 2020, Cuma 14:00 - 17:00

I. Etkili Özgeçmiş Hazırlama ve Mülakat Teknikleri

Eğitmen: Esra Üçok

  1. Genel Bilgiler
    1. İş Arama Süreci
    2. Özgeçmiş Nedir?
    3. Özgeçmişinizde olması gereken başlıklar
    4. Sosyal Medya Hesaplarınız
    5. Başvuru kanalları
    6. Ön Yazı Nedir? Ön Yazı Örneği
    7. Profesyonel CV Örneği
    8. Sıkça Yapılan Hatalar
  2. Mülakat Süreci
    1. Mülakat Nedir?
    2. Mülakat Öncesi Hazırlık
    3. Mülakatta Karşılaşılabilecek Temel Sorular ve Örnek Cevaplar
    4. Mülakatta Dikkat Edilmesi Gerekenler
    5. Mülakat Sonrası
20 Mar

20 Mart 2020, Cuma 14:00 - 17:00

II. Yeni Başlayanlar İçin İş Hukuku

Eğitmen: Yelda Ökten

  • Temel Seviye İş Mevzuatı Bilgisi
  • Yasal Düzenlemelere İlişkin Uygulamalar
  • İdari Yükümlülükler ve Yaptırımları
  • Kıdem İhbar Ödemeleri ve Hesaplamaları
27 Mar

27 Mart 2020, Cuma 14:00 - 17:00

III. Dijitalleşme - Teknoloji Trendleri

Eğitmen: Ergi ŞENER, Teknoloji Girişimcisi & Teknoloji ve İnovasyon Danışmanı

  • Teknoloji Trendleri ve Dijitalleşmeye Giriş
  • Yeni Teknolojiler ile İş Geliştirmede Müşteri Deneyiminin Önemi
  • Yeni Dünyada Büyük Veri’nin Artan Önemi ve Başarılı Uygulama Örnekleri
  • IoT ve Başarılı Uygulama Örnekleri
  • Yapay Zeka ve Başarılı Uygulama Örnekleri, Yapay Zeka’nın İş Süreçlerine Etkisi
  • AR/VR ve uygulama alanları
  • Dijital Pazarlama
3 Nis

3 Nisan 2020, Cuma 14:00 - 17:00

IV. Yaratıcı Düşünme Teknikleri ve İnovasyon

Eğitmen: Yekta ÖZÖZER, Sürekli Gelişim Danışmanlık

  • Ar-Ge Temel Kavramları
  • İnovasyon ile İlgili Temel Kavramlar
  • İnovasyonu Kurumda Yaygınlaştırmak için Değişim Yönetimi
  • İnovasyon’un Büyük Resmi ve Matematiği
  • İnovasyon Teknikleri
10 Nis

10 Nisan 2020, Cuma 14:00 - 17:00

V. Finansçı Olmayanlar için Finans

Prof. Dr. Oktay TAŞ, İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Fakültesi

17 Nis

17 Nisan 2020, Cuma 14:00 - 17:00

VI. Örgütsel Davranış

Nevzat Şakım

24 Nis

24 Nisan 2020, Cuma 14:00 - 17:00

VII. İş Hayatında Yazışma Teknikleri

Büşra Müceldili, Yıldız Teknik Üniversitesi İşletme Bölümü Davranış Ana Bilim Dalı

  • Bir iletişim tekniği olarak yazılı iletişim
  • Yazışma teknikleri ve yazışma türleri
  • Yazışma türleri örnekleri (Satış mektubu, rapor, referans mektubu, dilekçe, tutanak)
  • Resmi yazışmalar ve çeşitleri
  • E-posta yazışma teknikleri
4 May

4 Mayıs 2020, Pazartesi 14:00 - 17:00

VIII. Networking - Sosyal İlişki Ağı

Hayat AYAR ŞENTÜRK, Dr.Öğr.Üyesi, Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fak., İşletme Bölümü

8 May

8 Mayıs 2020, Cuma 14:00 - 17:00

IX. Zaman Yönetimi

Eğitmen: Nevzat Şakım

15 May

15 Mayıs 2020, Cuma 14:00 - 17:00

X. Piyasalar ve Ekonomik Görünüm

Eğitmen: Dr. Fatih Anıl

  • Geçmişden günümüze ekonomik gelişmeler,
  • Türkiye ekonomisi genel durumu,
  • Büyüme, enflasyon, deflasyon, ödemeler dengesi
  • Global gelişmeler kapsamında çözüm önerileri
  • Ekonomik ve ticari birlikler
  • Avrupa Birliği Türkiye ekonomik ilişkiler,
  • Diş Ticaret ve ihracatın önemi
  • Global ekosistem içinde yeni nesil iş modelleri
22 May

22 Mayıs 2020, Cuma 14:00 - 17:00

XI. Kurumsallaşma

Eğitmen:

29 May

29 Mayıs 2020, Cuma 14:00 - 17:00

XII. Stratejik Yönetim ve Planlama

Eğitmen: Prof. Dr. Halit KESKİN, Yıldız Teknik Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

  • Tepe Yönetim
  • Misyon ve Amaçlar
  • Dış Çevre Faktörleri
  • Kaynaklar
Bitiş
Etkinlik Bilgileri
  • -
    Tarih

    13 Mart - 29 Mayıs 2020 tarihleri arasında.

  • -
    Saat

    14:00 - 17:00 saatleri arasında

  • -
    Eğitim Yeri

    İSO Odakule Eğitim Salonu (Meşrutiyet Cad. No:63 Beyoğlu İstanbul)

  • -
    Ücret

    Ücretsiz.

  • -
    Gerekli Bilgiler
    • Eğitimin verimli olması adına kontenjan 40 olarak belirlenmiştir.
    • Kontenjan dolduktan sonra kayıt alınmayacaktır.
    • Eğitimin sonunda katılan herkese katılım belgesi verilecektir.
  • -
    İritbat

    Programa telefonla kayıt alınmamaktadır. Kayıt için lütfen "Kayıt" ile ilgili bölümü inceleyiniz.
    Sorularınız için irtibat: 0212 252 29 00 / 361
    E-posta: dkurt@iso.org.tr

Kayıt

Web sitemizden online kayıt alınmaktadır.