Tasarım Yönetimi Mini MBA
Tasarım Yönetimi Mini MBA
20, 21, 27, 28 Mayıs 2019

Tasarım Yönetimi Mini MBA Programı; firmalarda Endüstriyel Tasarım altyapısını güçlendirmeyi, daha sistematik bir hale getirmeyi, endüstriyel tasarımın katma değeri yüksek ürün geliştirme ve uluslararası rekabetteki önemi doğrultusunda bu alandaki gelişmeleri izleyebilme, uygulama ve liderlik yapabilme yeteneğini kazandırmayı amaçlamaktadır.

Program; firmalarda endüstriyel tasarım, ürün geliştirme alanlarında çalışan veya çalışmak isteyen orta ve üst düzey yöneticilere yönelik olarak tasarlanmış olup, endüstriyel taraşım odaklı konularının yanında strateji yönetimi, pazarlama ve marka yönetimi, kurumsal finans gibi temel konuları da içermektedir.

Eğitim programı 20 Mayıs 2019 Pazartesi günü başlayacak ve 28 Mayıs 2019 Salı günü sona erecektir.

Odakule, Beyoğlu, İstanbul

Eğitmenler

Sertaç Ersayın

I. Endüstriyel Tasarıma Giriş ve Temel Bilgiler

X. Endüstriyel Tasarım Proje Yönetimi ve Araştırma/ Uygulama

Sertaç Ersayın
reform-ist Stratejik Tasarım Geliştirme Hizmetleri Kurucusu, ETMK ve YEKON Başkanı

ODTÜ Mimarlık Fakültesi Endüstri Ürünleri Tasarımı bölümü mezunu olan Sertaç Ersayın, Kale Yapı Grubu'nda Başkan Yardımcısı (Tasarım ve İnovasyon) ve Stratejik Tasarım Koordinatörlüğü görevini 4,5 yıl üstlendi. Koç Grubu’nun Teknoloji Geliştirme ve Mühendislik Bölümlerinde Tasarım uzmanı olarak kariyerine başlayan Ersayın, G. Çin’de tasarım ve üretimini yaptıkları DeiChung JV’nin ve Hong Kong’daki uluslararası pazarlama şirketinin yönetimini 3 yıl gerçekleştirdi. Yine aynı şirket bünyesinde olan Demirdöküm’de Tasarım Grubunu kurdu ve 8 yıl yönetti. Dünyanın en prestijli tasarım yarışmalarından olan IF Design Award / Hannover ve Design Management Europe’da jüri üyeliği bulunan Ersayın, Design Turkey, IMMİB, Mobilya Tasarım Yarışması, IDW (Istanbul Design Week) Yılın Tasarımcısı, Design Spirit, W Hotel Design Competition, MarketingIST, Philips TV Yarışması, Seramik Tasarım Yarışması, Ambalaj Tasarımı, POPAI OMA (Satış Noktasında Tasarım) gibi birçok farklı kategoride profesyonel ve öğrencilere açık tasarım yarışmalarında da 150'yi aşkın tasarım yarışmasında jüri üyeliği yaptı. Halen ETMK Başkanlığının yanı sıra kurucusu olduğu  Reform-ist Stratejik Tasarım ve İnovasyon Yönetimi şirketinin sorumluluğunu üstlenmektedir.

II. Endüstriyel Tasarım Süreç Yönetimi

Serdal Korkut Avcı
Arçelik Endüstriyel Tasarım Direktörü

Av. Dr. Cahit Suluk

III. Fikri Haklar Yönetimi

Av. Dr. Cahit Suluk
Cahit Suluk Avukat Bürosu Kurucusu

1971 Ordu doğumludur. İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesini 1992 yılında bitirdi. Tasarımların hukuken korunması konulu teziyle 2000 yılında doktora derecesi aldı. 2001 yılından beri İstanbul’da serbest avukatlık yapmaktadır.

Özel çalışma alanları Ticaret Hukuku, Fikri ve Sınaî Mülkiyet Hukuku ve Avrupa Birliği Hukuku’dur. Bilgi Üniversitesi, Kadir Has Üniversitesi Hukuk Fakültesi, İTÜ Mimarlık Fakültesi Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü ve İstanbul Ticaret Odası gibi kurumlarda halihazırda tecrübelerini paylaşmaya devam eden Suluk’un on üzere kitabı ve 25 civarı makalesi yayınlanmıştır. Suluk aynı zamanda İstanbul Fikri ve Sınaî Haklar Mahkemeleri Bilirkişisi ve Türk Patent Enstitüsü ve Avrupa Patent Ofisi Patent ve Marka Vekili görevlerini de yerine getirmektedir. Suluk İngilizce bilmektedir.

2004'te Güney Doğu Anadolu kalkınma programı kültürel mirasın geliştirilmesi bileşeni kapsamında lider eğitmen olarak eğitim malzemesini hazırladı ve bölgede 3 ildeki (Şanlıurfa, Siirt, Mardin) eğitimleri yönetti. 2005'te Doğu Anadolu Kalkınma Programı sosyal kalkınma bileşeni kapsamında, bölgede yürütülecek eğitim programının hazırlanmasında ve Van, Bitlis, Ahlat-Bitlis ve Erciş-Van illerindeki eğitimlerin yürütülmesinde görev aldı. 2010’da Doğu Anadolu Kalkınma Ajansı için Van ve Bitlis, Karacadağ Kalkınma Ajansı için Diyarbakır ve Şanlıurfa’da, Zafer Kalkınma Ajansı için de Uşak, Turgutlu- Manisa’da eğitmen ve proje yazımı masası çalışmalarına danışman olarak katıldı.

Halen Makro Danışmanlık ile sürdürdüğü eğitim programlarının yanı sıra, çeşitli STK ve yerel kamu örgütlerine (Belediyeler, İstanbul İl Özel İdaresi) hibe fon çağrılarına yönelik proje geliştirme ve proje desteği vermektedir. Ayrıca TUBİTAK-TEYDEB, KOBİ ARGE destek programında proje teklifi hazırlama ve proje izleme alanlarında danışmanlık hizmeti sunmaktadır.

Prof. Dr. Oktay Taş

IV. Kurumsal Finans

Prof. Dr. Oktay Taş
İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Fakültesi

2001 Yılında Berlin Teknik Üniversitesinden Finans Alanında Doktora derecesi almıştır. Halen İTÜ İşletme Fakültesi İşletme Mühendisliği Bölümü Finans Anabilim Dalı Başkanlığı ve İTÜ Executive MBA Program Koordinatörlüğü görevlerini yürütmektedir.

Akademisyenliğinin yanı sıra Bankacılık ve reel sektöre yönelik eğitim, yeniden yapılandırma, sistem kurulumu, danışmanlık, denetim kurulu üyelikleri, yönetim kurulu üyelikleri, yönetim kurulu danışmanlıkları gibi çalışmalarda bulunmuştur.

Prof. Dr. Oktay Taş

V. Yeni Ürün Geliştirme

Mustafa Manavoğlu
Kaleseramik Ürün Yönetimi ve Tasarım Direktörü

ODTÜ Makina Mühendisliği’nden 1988 yılında mezun oldu. Marmara Üniversitesi ve Unıversıty Of Main’de (ABD) Pazarlama ve Yönetim ve İstanbul Üniversitesi’nde Ekonomi alanında yüksek lisansını tamamladı. İş hayatına ISITEK A.Ş.’de Proje ve Uygulama Şefi olarak başlayan Manavoğlu 1992-2012 Eczacıbaşı Yapı Gereçleri’nde Ürün Yönetimi, Ürün Geliştirme, Ar-Ge ve Teknoloji Geliştirme, Süreç Geliştirme, Pazarlama, Üretim ve Tedarikçi Geliştirme konularında çeşitli kademelerde Yönetici ve Üst Düzey Yönetici olarak çalışmıştır.

2012-2017 yılları arasında KALE Grubu’nda Ürün Yönetimi, Ürün Geliştirme, Ar-Ge ve Teknoloji Geliştirme, Süreç Geliştirme, Tasarım, Üretim ve Tedarikçi Geliştirme konularında Danışmanlık görevini yürütmüştür. KALE Grubu’nda Ürün Yönetimi Ve Tasarım Direktörü olarak görevini sürdürmektedir.

Dr. Selçuk Tuzcuoğlu

VI. Pazarlama ve Marka Yönetimi

Dr. Selçuk Tuzcuoğlu
BAU Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi/İşletme Mühendisliği Bölümü Öğr. Üyesi Pazarlama Yüksek Lisans Programları Koordinatörü

Selçuk Tuzcuoğlu İstanbul Erkek Lisesi’ nin bitirdikten sonra, lisans eğitimini İTÜ İşletme Fakültesi İşletme Mühendisliği Bölümünde tamamlanmıştır. Yükseklisans eğitimlerinden ilkini İTÜ İşletme Fakültesi’ nde İşletmecilik alanında, ikincisini de İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Turizm Yöneticiliği Bölümü’ nde almıştır. 2000 yılında İTÜ İşletme Fakültesi’ ndeki eğitimini tamamlayan Tuzcuoğlu Doktor ünvanını kullanmaya hak kazanmıştır.

20 yıl kadar turizm sektöründe değişik işletmelerde ve görevlerde çalışan Selçuk Tuzcuoğlu, 2007 yılında Bahçeşehir Üniversitesi’ nin eğitim kadrosunda görev yapmaya başlamıştır. Pazarlama, Marka Yönetimi, Dijital Pazarlama ve Inovasyon Yönetimi konularında dersler veren Tuzcuoğlu başta Türk Telekom, Turkcell, Akbank, TEB, Alarko, Acıbadem Grubu, Anadolujet, Digiturk, Orhan Holding başta olmak üzere Türkiye’ nin önde gelen şirketlerinde ve KOSGEB’ de eğitimler vermiş ve danışmanlık görevleri üstlenmiştir.

Mustafa Dalcı

VII. Kullanıcı Deneyimi ve Arayüz Geliştirme

Mustafa Dalcı
Userspots Kurucusu

Mustafa Dalcı 2006 yılında ODTÜ İstatistik bölümünü bitirip 2011 yılında ODTÜ Enformatik Enstitüsü Bilişim Sistemleri bölümünde yüksek lisansını tamamladı. 2006 yılından 2011 yılına kadar ODTÜ'de araştırma görevlisi olarak çalışan Mustafa Dalcı, 2009 yılında Userspots'u kurdu. Firmalara kullanıcı deneyimi ve kullanılabilirlik hizmetleri sunan Userspots bugüne kadar Yemeksepeti, TTNET, Bonus, Mynet, Bilyoner gibi firmalarla kullanılabilirlik hizmeti çalışmaları yürüttü. Mustafa Dalcı, 2009 yılında hayata geçirdiği "Erişlebilir Web" projesiyle Dünya Bankası Yaratıcı Kalkınma Fikirleri Yarışmasında 20.000$ destek aldı. Bu çalışmasıyla 2011 yılında Bilgi Üniversitesi ve TEGV katkılarıyla düzenlenen yarışmadan seçilen 10 sosyal girişimciden biri oldu. Ayrıca JCI Turkiye tarafından "İnsan Haklarına, Çocuklara ve Dünya Barışına Katkı" kategorisinde Türkiye'nin en başarılı genci seçildi.

Yalçın Parmaksız

VIII. Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya

Yalçın Parmaksız
Webedia Yönetici Direktör

2010’dan bu yana Fransız Webedia Grup’un Türkiye Ülke Müdürü olarak son çalışan M. Yalçın Parmaksız, 2012’den bu yana da Bahçeşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde Öğretim Görevlisi olarak Dijital Pazarlama, Stratejik Pazarlama Yönetimi, Sosyal Pazarlama konularında dersler vermektedir. İstanbul Teknik Üniversitesi’nden MBA derecesini 2005 yılında alan Yalçın Parmaksız, Yıldız Teknik Üniversitesi’nde pazarlama alanındaki doktora tez çalışmalarına da devam etmektedir. Birçok üniversite ve kuruluş da eğitimler veren M. Yalçın Parmaksız aynı zamanda Türkiye’de alanında ilk ve tek olarak yayınlanan “Google Analytics’le Ölçümleme” kitabının da yazarıdır. Amerika Pazarlama Derneği (AMA), Google, Facebook, Twitter, Linkedin vb. birçok kuruluşun alanındaki güncel sertifikalarına sahip olan Yalçın’ın makale ve ayrıntılı profiline linkedin.com/in/myparmaksiz adresinden ve facebook.com/pazarlama adreslerinden ulaşılabilmektedir.

Melek Evirgen

IX. Ar-Ge ve Tasarım Destekleri

Melek Evirgen
Novicor

2012 yılında Ege Üniversitesi Kimya Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra NoviCor Technology Partners ailesine Proje Danışmanı olarak katılmıştır. Temel sorumlulukları arasında Ar-Ge odaklı projeleri analiz etme, TÜBITAK ve diğer ulusal ve uluslararası destek programlarına yönelik olarak kurgulama, başvuru dosyalarını hazırlama ve süreçlerin yönetilmesi; akademi-sanayi işbirliği geliştirme, Ar-Ge Merkezi danışmanlık süreçleri bulunmaktadır. Teknoloji, inovasyon ve Ar-Ge alanlarında özel sektör, TTO gibi farklı kuruluşlara yönelik Ar-Ge projeleri oluşturma, uzun vadeli Ar-Ge stratejilerinin geliştirilmesi konularında çalışmaktadır. Novicor bünyesinde çalıştığı süre boyunca 140’a yakın Ar-Ge Merkezi Analizi ve Denetimi gerçekleştirmiş, Teknik proje yöneticisi olarak içlerinde farklı sektörlerden farklı büyüklüklerde firmaların da bulunduğu Ar-Ge ve Tasarım Merkezi Başvurusunun tüm operasyon işlemlerini anahtar teslim şekilde yürütmüştür. Novicor olarak hibe almaya hak kazanan TEYDEB projelerinin yaklaşık 100'ünün yönetiminde yer alarak, başarı ile tamamlamıştır.

XI. Tasarım ve Yeni Nesil Malzemeler

Turgut Çırpanlı
Çırpanlı Design Studio

Dr. Oya Akman

XII. Endüstriyel Tasarımda Gelecek Trendleri

Dr. Oya Akman
Oya Design Endüstri Ürünleri Tasarımcısı

Program
20 May

I. Endüstriyel Tasarıma Giriş ve Temel Bilgiler

20 Mayıs Pazartesi, 2019, 09:00 - 11:00

Eğitmen: Sertaç Ersayın, reform-ist Stratejik Tasarım Geliştirme Hizmetleri Kurucusu, ETMK ve YEKON Başkanı

  • Endüstriyel Tasarım Nedir?
  • Endüstriyel Tasarımcı Kimdir?
  • Endüstri Tasarımı Tarihi
  • Endüstrideki Uygulama Örnekleri
  • Yaratıcı Endüstrilerde İş Geliştirme
  • Endüstri Tasarımı Yönetimi
20 May

II. Endüstriyel Tasarım Süreç Yönetimi

20 Mayıs Pazartesi, 2019, 11:00 - 13:00

Eğitmen: Serdal Korkut Avcı, Arçelik Endüstriyel Tasarım Direktörü

  • Firmalardaki Endüstriyel Tasarım Süreç Yönetimi
  • Ürün Planlama Kavramları
  • Tasarım Yöneticilerinin Sorumlulukları ve Çalışanlardan Beklentiler
  • Tasarım Süreci Paydaşlarının Rolleri ve Paydaşlarla İletişim
  • Tasarım Ofisleri ile Çalışma Deneyimi
  • Tasarım Yöneticilerinin Sorumlulukları
  • Tasarım Araştırma Yöntemleri
  • Endüstriyel Tasarımda Görselleştirme
20 May

III. Fikri Haklar Yönetimi

20 Mayıs Pazartesi, 2019, 14:00 - 16:00

Eğitmen: Av. Dr. Cahit Suluk, Patent Marka Vekili

  • Endüstriyel Tasarım Sözleşmeleri
  • Tasarım Yönetimi
  • Tasarın Hukuku
  • Tasarım Koruması
  • Tasarım Politikaları ve Ulusal Tasarım Çalışmaları
  • Fikri Mülkiyet Kavramı
  • Patent Koruması
  • Faydalı Model Koruması
21 May

IV. Kurumsal Finans

21 Mayıs Salı, 2019, 09:00 - 11:00

Eğitmen: Prof. Dr. Oktay Taş, İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Fakültesi

  • Kurumsal Finans Tanımı
  • Finansal Tabloların Okunması ve Yorumlanması
  • Bilanço Yönetimi, Nakit İşletme Sermayesi, Faaliyet Döngüsü
  • Yatırım Projesi Süreci
21 May

V. Yeni Ürün Geliştirme

21 Mayıs Salı, 2019, 11:00 - 13:00

Eğitmen: Mustafa Manavoğlu, Kaleseramik Ürün Yönetimi ve Tasarım Direktörü

  • Temel Proje Yönetim Bilgisi
  • Yeni Ürün Tanımı ve Ortaya Çıkartılması
  • Yeni Ürün Tasarımı ve Geliştirme
  • Süreç Tasarımı ve Geliştirme
  • Yeni Ürünün Satışı ve Pazarlanması
  • Satış Sonrası Faaliyetler
  • Müşteri Geri Bildirimleri ile Ürün ve Süreç Geliştirme
  • Yeni Ürün İletişimi
21 May

VI. Pazarlama ve Marka Yönetimi

21 Mayıs Salı, 2019, 14:00 - 16:00

Eğitmen: Dr. Selçuk Tuzcuoğlu, Bahçeşehir Üniversitesi Pazarlama Yüksek Lisans Programları Koordinatörü

  • Temel Pazarlama Bilgisi ve Modern Pazarlama Anlayışı
  • Stratejik Pazarlama Yönetimi ve Pazarlama Planlaması
  • Pazarlama Süreçleri ve Pazarlama Araçları
  • Pazarlamada Ürün Yönetimi
  • Marka Konumlandırma ve Hedef Kitle Belirleme
  • Pazarlama Yaklaşımları, Müşteri-Pazarlama Karşılaşmaları
  • Rakip Analizi, Rakipleri Belirleme
27 May

VII. Kullanıcı Deneyimi ve Arayüz Geliştirme

27 Mayıs Pazartesi, 2019, 09:00 - 11:00

Eğitmen: Mustafa Dalcı, Userspots Kurucusu

  • Kullanıcı Deneyimi ve Temelleri
  • Kullanıcı Deneyimi Araştırması
  • Endüstri Ürünü Yazılım Teknolojileri
  • Tasarım Süreçleri
  • Arayüz Geliştirme
  • Bilgi Mimarisi
  • Endüstriyel tasarımda İnsan
  • Kullanıcı Deneyimi Testleri
27 May

VIII. Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya

27 Mayıs Pazartesi, 2019, 11:00 - 13:00

Eğitmen: Yalçın Parmaksız, Webedia Yönetici Direktör

  • Dijital Pazarlama Nedir? Kavramları ve Kullanılan Terimler
  • Dijtal Pazarlama Reklam Modelleri
  • Dijital Medya Planlama
  • Sosyal Medya Ağları ve İletişimi
  • SEO ve SEM nedir?
  • Mobil Pazarlama
  • E-mail Marketing
  • Google Analytics & Adwords
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)
  • Ölçümleme ve Raporlama
27 May

IX. Ar-Ge ve Tasarım Destekleri

27 Mayıs Pazartesi, 2019, 14:00 - 16:00

Eğitmen: Melek Evirgen, NoviCor Danışmanlık

  • Ar-Ge Desteklerinde Yenilik Kavramı
  • Ar-Ge ve Tasarım Merkezi Kurulumu
  • Ulusal Ar-Ge Proje Teşvikleri
  • Uluslararası Ar-Ge Fonları
  • Sosyal İnovasyon, Sürdürebilirlik ve Tasarım
28 May

X. Endüstriyel Tasarım Proje Yönetimi ve Araştırma/ Uygulama

28 Mayıs Salı, 2019, 09:00 - 11:00

Eğitmen: Sertaç Ersayın, reform-ist Stratejik Tasarım Geliştirme Hizmetleri Kurucusu, ETMK ve YEKON Başkanı

  • Tasarımda Yönlendirilmiş Çalışmalar
  • Tasarım Yönetimi
  • Endüstri Ürünleri Tasarımı Araştırma ve Uygulama
  • Ergonomik Araştırma Model ve Yöntemleri
  • Tasarım Süreci Araştırmaları
  • Etnografik Kullanıcı Araştırmaları
  • Portfolyo Tasarımı
28 May

XI. Tasarım ve Yeni Nesil Malzemeler

28 Mayıs Salı, 2019, 11:00 - 13:00

Eğitmen: Turgut Çırpanlı, Çırpanlı Design Studio

  • Endüstri Tasarımında Araştırma Teknikleri
  • Tasarım araştırmalarında istatistik
  • Malzeme ve Üretim Fiziği
  • Malzeme ve Üretim Yöntemleri
  • Ambalaj Tasarımı
  • Malzeme Seçiminde Veri Değerlendirme ve Karar Verme Teknikleri
  • Gezi Tekneleri Yat Tasarım ve Üretim Süreci
  • Gezi Teknelerinde Yat Mekan Tasarımı
28 May

XII. Endüstriyel Tasarımda Gelecek Trendleri

28 Mayıs Salı, 2019, 14:00 - 16:00

Eğitmen: Oya Akman, Oya Design Endüstri Ürünleri Tasarımcısı

  • Yeni Teknolojiler ile Endüstriyel Tasarım
  • Yeni Teknolojiler ile İş Geliştirmede Müşteri Deneyiminin Önemi
  • Tasarım Teknoloji Etkileşimi
  • Endüstri Ürünü Yazılım Teknolojileri
  • 3 Boyutlu Yazıcılar ve Endüstriyel Uygulamalar
  • Geleceğin Tasarımcılarında Aranan Nitelikler
  • Tasarım Açısından Teknolojinin Gelişimi
Bitiş
Etkinlik Bilgileri
  • -
    Tarih

    20 Mayıs - 28 Mayıs 2019 tarihleri arasında haftada iki gün.

  • -
    Saat

    09:00 - 16:00 saatleri arasında

  • -
    Eğitim Yeri

    İSO Odakule Taksim Eğitim Salonu (Meşrutiyet Cad. No:63 Beyoğlu İstanbul)

  • -
    Ücret

    Eğitim bedeli kişi başına toplam 780 TL’dir

  • -
    Gerekli Bilgiler
    • Eğitimin verimli olması adına kontenjan 40 olarak belirlenmiştir.
    • Kontenjan dolduktan sonra kayıt alınmayacaktır.
    • Herhangi bir sebeple eğitimin gerçekleşmemesi durumunda yatırılan eğitim ücretleri katılımcılara geri ödenecektir.
    • Eğitimin sonunda katılan herkese katılım belgesi verilecektir.
    • Uygulamalı bazı eğitimler nedeniyle katılımcıların Excel yüklü olan dizüstü bilgisayar getirmesi gerekebilmektedir.
  • -
    İritbat

    Programa telefonla kayıt alınmamaktadır. Kayıt için lütfen “Kayıt” ile ilgili bölümü inceleyiniz.
    Sorularınız için irtibat: 0212 252 29 00 / 310
    E-posta: arge@iso.org.tr

Kayıt

Web sitemizden on-line kayıt alınmaktadır. Programa katılım ücreti 780 TL’dir.

Ödeme kredi kartı ile kayıt sırasında on-line olarak veya banka havalesi ile yapılabilmektedir. Ödeme bilgileri girilmeden kayıt tamamlanmamaktadır.

Kayıt sonrası, bir kayıt onay e-postası ve ayrıca KDV mükellefi olmadığımız için makbuz veya fatura kesemediğimizden, muhasebe işlemlerinizde kullanabilmeniz amacıyla oluşturulan ödeme yazısını içeren bir e-posta, kayıt sırasında vereceğiniz e-posta adresine otomatik olarak gönderilecektir.

Banka havalesi için hesap bilgileri:

Hesap Sahibi: İstanbul Sanayi Odası
IBAN No: TR25 0006 4000 0011 0111 5690 56 (İŞ BANKASI)
Açıklama olarak “Tasarım Mini MBA” yazılması gerekmektedir.

Banka Havalesi ile ödeme yapacak katılımcıların dikkatine:

Banka havalesi ile ödeme yapan katılımcıların, öncelikle kontenjan durumunu kontrol etmeleri ve ödeme sonrası dekontlarını e-posta (arge@iso.org.tr) ile tarafımıza iletmesi, ardından aşağıdaki link aracılığı ile kayıt olması gerekmektedir. On-line kayıt yapmaksızın sadece ücretin yatırılmış olması, eğitime kaydın gerçekleştirildiği anlamına gelmemektedir.